Het onderzoek van november werd gehouden onder respondenten tussen de 25 en 52 jaar die 2 uur lang zochten naar het beste 3-in-1 abonnement. Ze gaven in totaal 195 beoordelingen over 29 telecom websites. Daarbij werden de internetpagina's op 10 onderdelen beoordeeld. In de test onderscheidt het onderzoeksbureau zogenaamde harde en zachte thema's. De 'harde' criteria werden gevormd door de aspecten vindbaarheid, bezoekduur en de voorkeur om al dan niet te bestellen via de site. De 'softe' beoordelingscriteria van de test bestonden uit: eerste indruk, kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, vertrouwen, informatiewaarde, vormgeving en imago.
Breedbandwinkel.nl komt nog voor het einde van dit jaar met een dienstenuitbreiding voor het vergelijken van Mobiel Internet. Daarnaast heeft men de afgelopen jaren sterk gewerkt aan het verbeteren van de klantvriendelijkheid van de site. Zo is er een gratis overstapservice, een gratis telefonische helpdesk, een laagste prijsgarantie en een gratis snelheidsmeting. De test is als één van de weinige Nederlandse snelheidstest betrouwbaar bij hoge snelheden (kabel / glasvezel). Ook mag Breedbandwinkel.nl sinds dit jaar als enige vergelijkingssite in de branche het gerenommeerde Thuiswinkel Waarborg keurmerk voeren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten